Att driva ett framgångsrikt företag bjuder på många utmaningar, särskilt i tider då den globala ekonomin inte är den bästa. Men jobbar man på rätt sätt, har en bra inställning och tar sig an problem på ett bra sätt brukar det faktiskt gå bra, vare sig man är ett nyligen startat företag eller om man har funnits länge. Att få kunder är dock inte alltid enkelt, så är det bara och så har det i princip alltid varit. Det är stenhård konkurrens på i princip alla marknader och hur mycket reklam man än gör så kan det ibland kosta mer än vad man får tillbaka. Då kanske man måste ändra strategi på något sätt, och använda sig av en lite mer kostnadseffektiv metod.

Att synas och vara ute på event är alltid en bra idé, hur framgångsrikt ens företag är egentligen. Det är nämligen alltid otroligt smart och bra att skapa en personlig relation till befintliga och framtida kunder. Associerar man företaget med ett vänligt ansikte får man direkt en mer positiv hållning till dt. Dessutom är det billigare att vara på ett event eller en mässa än att göra reklam på TV på bästa sändningstid. Det enda man behöver är glad och trevlig personal och sen kan man köpa ett eller flera eventtält hos Storbildsfabriken, sen är man klar! Visst når man kanske inte riktigt lika många som på bästa sändningstid, men faktum är att träffa någon personligen påverkar en väldigt mycket mer än att bara se ett klipp på trettio sekunder på TV.